Wednesday, 22 November 2017

5 TIPS BANTU PILIH SUMBER PROTEIN YANG BETUL



Minuman protein ESP boleh diminum dan dikongsi dengan seisi keluarga tau!
Dari kanak2 sehinggalah ke orang tua. Memang bagus mengamalkan minuman protein dalam diet seharian.



Di bawah ni, disertakan 5 tips dalam membantu anda memilih sumber protein yang betul.
Moga bermanfaat ya!


Jadi, pilih lah sumber protein yang betul dalam mengekalkan kesihatan kita. 
ESP mampu memberikan tenaga berterusan, kerana ia berasaskan protein tumbuhan yang berkualiti tinggi.
  • membekalkan 14g protein berasaskan tumbuhan
  • tinggi dengan kalsium
  • tanpa kolesterol
  • mengandungi 9 asid amino







Jom Shaklee!


Team MADAMe


Azwani Aziz
ID 1264241
019-4207668

FB Azwani Aziz
PAGE Shop at Niewa

Monday, 20 November 2017

ESP : Pilihan Terbaik Wanita

Assalamualaikum,
Kenapa minuman protein ESP menjadi kegemaran dan pilihan ramai.
haa..meh nak story..


Ibu2 memang sentiasa sibuk kan di rumah. Tak kisah la sama ada bekerja atau pun suri rumah sepenuh masa. kadang2 sampai nak makan pun tak sempat. betul x?
Kalua sempat makan pun kalut2..
kalau nk mandi..urusan di tandas pun cepat2 ja kan..sampai x tenang jadinya..

Sebab tu ibu2 memilih ESP ni. Memang sangat2 membantu ibu2 mengekalkan tenaga, memberi rasa kenyang yang lebih lama tau..



Protein membina sel-sel baru dalam badan. Dari sel inilah membentuk sistem, organ dan tubuh kita. Bila konsisten minum ESP, sel2 baru sentiasa terhasil menjadikan kulit menjadi cantik. Flawless gitu..hehe



ESP juga membantu menguatkan rambut dan kuku tau. ESP membekalkan nutrien dan asid amino kepada badan. Menjadikan rambut kuat, kurang gugur, cantik serta lebih sihat.



Minuman ESP juga bagus untuk ibu2 yang mengandung. Semua sedia maklum, ibu mengandung memerlukan nutrien yang lebih sebab ia akan dikongsi bersama bayi dalam kandungan kan. Jadi, protein ESP sangat membantu ibu2 melahirrkan bayi yang sihat.



Perempuan yang berkerjaya, pelajar2, mahupun suri rumah sentiasa sibuk menguruskan jadual seharian. Kadang2 bila sibuk sampai pemakanan pun tidak dapat dijaga. Protein ESP mengenyangkan. Ia membekalkan tenaga dan nutrien seimbang kepada badan. Maka mengelakkan masalah ketidakhadaman, pedih perut, gastrik dan masalah berkaitan perut yang lain.


Minuman protein ESP membekalkan nutrien dan khasiat kepada ibu2 dan bayi yang disusukan. Susu yang terhasil lebih pekat menjadikan bayi kurang meragam serta tidur lebih lena.


Jom Shaklee!

Team MADAMe

Azwani Aziz
ID 1264241
019-4207668

FB Azwani Aziz
PAGE Shop at Niewa

Thursday, 26 October 2017

ANTIOKSIDA : SR VITA-C PLUS





Jom Shaklee bersama kami!

Team MADAMe

Azwani Aziz
ID 1264241
019-4207668

FB Azwani Aziz
PAGE Shop at Niewa

Wednesday, 25 October 2017

GLA COMPLEX : SAHABAT KULIT





Jom Shaklee bersama kami!

Team MADAMe

Azwani Aziz
ID 1264241
019-4207668

FB Azwani Aziz
PAGE Shop at Niewa

Tuesday, 24 October 2017

Inner Radiance : Collagen Powder





Jom Shaklee bersama kami!

Team MADAMe

Azwani Aziz
ID 1264241
019-4207668

FB Azwani Aziz
PAGE Shop at Niewa

Monday, 23 October 2017

SET TENAGA SHAKLEE





Jom Shaklee bersama kami!

Team MADAMe

Azwani Aziz
ID 1264241
019-4207668

FB Azwani Aziz
PAGE Shop at Niewa

Sunday, 22 October 2017

CAROTOMAX SHAKLEE

No automatic alt text available.


Jom Shaklee bersama kami!

Team MADAMe

Azwani Aziz
ID 1264241
019-4207668

FB Azwani Aziz
PAGE Shop at Niewa